dimecres, 5 de juny del 2013

Per acabar el curs amb bon humor...



Una vegada Caputxeta Vermella anava a casa de la seva àvia              
 quan va començar a caure la nit i la va aixafar.                           



Li diu un home a un altre:
-¿Sap on queda el carrer Campana?
Li contesta:
-No, però em sona



 

 
AI XÒ
SEM BLA
U N
PAR TIT
D E                                                                              

TEN NIS







Una dona molt grossa molt grossa molt grossa va al metge i li diu:
-Doctor, sóc estèril
-Tu no ets estèril, tu ets ‘’OBÈLIX’’




Doctor quan jo prenc cafè no puc dormir, el doctor li contesta: -Quan jo dormo no puc prendre cafè.


Doctor doctor em va dir que tenia Peixos, Aquari, Verge...
-No,  era càncer.



En què  s’assembla un sostenidor i una ambulància?
Que l'ambulància recull els morts i el sostenidor recull els caiguts.


Què li diu un semàfor a un altre?

No miris, que m’estic canviant.

Selecció a càrrec de Germán Ginés




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada