dimarts, 10 de desembre del 2019

24 de desembre

Alumnes de 1r d'ESO ens han fet arribar unes llegendes urbanes escrites per ells i elles. Moltes gràcies per compartir-ho amb nosaltres!

24 DE DESEMBRE EN SILENCI


24 de Desembre:
Avui és el dia del “Caga-tió” estic molt emocionada, ja que és una vegada per any. Espero que em
portin moltes coses. El que m’agradaria que em portessin és la nova nina que parla i balla.

22:00
Ja és l’hora !Hem arribat a casa dels meus avis, però pensem que no hi ha ningú ja que no ens
obren la porta. Crec que els meus avis estan menjant amb la televisió alta, i per això no senten la
porta. Vam trucar-los al mòbil pequè obrissin la porta. 


22:45
El Caga-tió ja ha arribat! I m’han agradat moltíssim, els regals! El regal que més m’ha agradat ha
sigut un estoig del barça amb un munt de colors. Però al meu germà li han portat un Nintendo Switch.



00:22
Estic molt espantada! Ha vingut un home que no és de la nostra família i li ha fet alguna coa al meu
pare, però no sé el què. Tothom està molt espantat i no sabem què fer. 


01:46
Ja sabem el que ha passat, i hem trucat a la policia, perquè ens hem trobat el meu pare
desquartitzat, amb el cos penjat del sostre i amb els dits a la boca fent el signe de silenci.

Ara ja sabem que el dia 24 hem d’estar en silenci, sense parlar i amb els llums
tancats. 


 Jairo i Edgar

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada