dimecres, 18 de desembre del 2019

Què demanen els/les alumnes del Marina als Reis Mags?

NADAL

Avui des de l’optativa de revista hem obert un "especial NADAL".

Com bé sabeu, en aquestes festes es menja torró, neules, carbó, polvorons, etc. El dia 24 de desembre es fa el Tió i el 6 de gener arriben el Reis Mags, i tots el nens i nenes li lliuren cartes per demanar els regals que volen. Aquest dies són per estar amb la família i passar una bona estona amb els teus familiars.

Per això, hem preguntat als alumnes de 2n què demanaran per Nadal o als Reis Mags.


Georgina Maestra Rojas-2nE
Què vols per Nadal?
M'agradarien unes bambes.



Jan Garcia Fabregat-2nE
Què vols per Nadal?
M'agradaria tot això: Nike Air,Vapormax,Flyknit 3 colors, diners, Airpods i Roba.


Unai Mira San José-2nE
Què vols per Nadal?
50€





Walid Boulahrouz-2nE
Què vols per Nadal?
M'agradaria el Fifa 20, 50€, Mòbil

Naim Mokrani Villa-2nA
Què vols per Nadal?
M'agradaria el Fifa 20, Samarretes de futbol



Natalia Zafra Dominguez-2nA
Què vols per Nadal?
M'agradaria tot això: Diners, Roba nike, Bambes nike, Altaveu, Iphone 11



Aynara Medina López-2nA
Què vols per Nadal?
Doncs això: Diners, roba, bambes Nike, Altaveu


    



Arturo Shapiro Escalante-2nA
Què vols per Nadal?
Un Gos

 


Dani Castanera, Zakariae i Ainhoa

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada