dimarts, 17 de desembre del 2019

Què fem per Nadal els/les alumnes del Marina?


QUÈ FA PER NADAL L’ALUMNAT DE L’ ?

En aquest especial Nadal ens vam plantejar a què dedicaven els dies de festa els/les joves de l'institut.
Per això vam entrevistar a tres alumnes de primer d'ESO per descubrir-ho. Ho voleu saber? 

MARIO, MARIONA I SANDRA: ALUMNES DE 1r D DE L'INSTITUT

MARIO 1r D:
Què fas per nadal?
El Nadal el fem a casa meva, venen els meus avis i tiets, sopem i fem el caga tió i obrim els regals
que caga. El dia 25 veig els regals sota l’arbre, els obrim i anem a casa de la meva àvia a menjar i
estem allà tot el dia fins a la nit.

MARIONA 1r D:
Què fas per Nadal?
El 24 i el 25 estic amb la meva família, anem a menjar i a sopar, fem el Papa Noel i el Caga Tió. El
dia de reis obrim els regals, mengem amb la família i després anem a sopar.

SANDRA 1r D:
Què fas per nadal?
Anem a menjar a casa del meus pares o d’algun familiar. El dia dels reis obrim els regals, anem a
casa de la meva tieta i obrim els regals amb les meves tietes. Després anem a menjar tots junts.

ARA RESPONEM NOSALTRES LES PREGUNTES:

PAULA 3r D:
Què fas per Nadal?
El dia 24 de desembre és l’aniversari de la meva mare, doncs venim a casa meva i sopem, obre els
seus regals i els familiars se'n van. El dia 25 m’aixeco i obro els regals, vaig a menjar a casa de la
meva àvia i sovint ens quedem allà a sopar.


SOULAIMAN 3r B:
Què fas per Nadal?
Jo no faig res perquè no ho celebro.




Soulaiman Azelmat Paula Miranda.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada