Per dur a terme aquesta tasca, s’utilitzen qüestionaris amb preguntes concretes fetes pels alumnes que participen en el projecte, sobre què és el què realment fa que produeixi estrès i ansietat a les classes. Gràcies a aquests qüestionaris tindrem una resposta del perquè es produeixen aquest tipus de sentiments quan els alumnes romanen a les classes.
Una vegada feta aquesta tasca es creen uns gràfics per comparar i saber realment el que succeeix a les classes, tan de llengua anglesa com de ciències. A continuació, ja es parla a quina mobilitat hi aniran els alumnes participants al projecte. En el cas de l’ INS Marina, hi participen 14 nois i noies de 1r i 2n de Batxillerat.
En aquest Erasmus hi participen 5 països: Lituània, Itàlia, Xipre i Finlàndia i nosaltres. Cadascun d’aquests països portaran els seus estudiants a un dels països que ja prèviament han escollit. La primera mobilitat que es va fer va ser a Vilnius, Lituània al febrer de 2017 amb les nostres alumnes Paula Pedrola, Laura Escobar i Ingry Velasco. La segona és a Sicília, Itàlia amb Paula Martinez, Awa Coulibaly, Ismael Aawil i Cristina Rodriguez. La penúltima mobilitat té lloc a Kalajoki, Finlàndia amb Sergio Ledesma, Pedro Ascaso, Guillem Edo i Pepe Carmona; i la última a Limassol amb Elena Marruecos, Laia Jordà i Neus López.
Cada mobilitat dura una setmana, en la qual es realitzen una sèrie d’activitats que són organitzades amb antelació al país amfitrió. Aquest projecte permet aprendre coses noves i reforçar el nostre nivell d’anglès i interactuar i conèixer els alumnes i costums d’altres països.
Awa Coulibaly
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada