dijous, 8 de gener del 2015

Carme, coordinadora pedagògica: "Em sembla que encara no he posat cap full d'incidències"

Vam anar a fer-li una entrevista a la Carme, coordinadora  i psicopedagoga del centre, per saber com li va aquest any estar a direcció. 

1. Quants anys portes a l' institut?
Aquest sera el cinquè any.

2. Per què aquest institut i no un altre?
Bueno, va ser una mica casual, jo vaig estar estudiant amb el Jordi Sabater i quan vaig tenir de fer la tria vaig escollir el Marina pensant que no m'agafarien i em van assignar aquest institut.

3. Quan vas entrar a l'institut de què eres professora?
Igual, sempre he estat de psicopedagoga del centre, sempre he  fet matèries relacionades amb les instrumentals. Al primer any, com que estava de prova,  em van posar una mica de companya d'un altre professor, i a partir  del segon any sempre  he fet les matemàtiques.

4. T'agrada  aquest institut ?
Sí, estic bé.

5. Quin  ha sigut el màxim de partes que has posat en un dia?
Em sembla que encara no he posat cap parte.   

6.Per què has decidit estar a Direcció aquest any?  
Doncs perquè m'ho van oferir i vaig pensar que podia ser un revulsiu  professional i que era una altra forma de veure la dinàmica escolar des d'una altra perspectiva.

7. Què prefereixes, el departament o Direcció?
Bueno, és prematur valorar, cadascun dels espais té els seus avantatges i els seus desavantatges.

8.Quina feina fas a direcció?
Doncs intento coordinar les optatives, les avaluacions i algunes activitats a nivell curricular. Bàsicament és de coordinació, de gestió i de moltes dades.

9.És difícil dirigir aquest institut?
Com que no tinc experiència dirigint en altres, penso que és una tasca que requereix certa implicació, s'hi està hores i  de vegades sorgeixen problemes que són complicats de gestionar, però bueno en general va bé.

                                                                                           Alex Rene i Tamara Jimènez


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada