dimecres, 23 de maig del 2012

"SEMPRE HE TINGUT PENSAT TREBALLAR AMB ADOLESCENTS I AMB NENS, M'AGRADA ESTAR AMB ELLS"


Hem parlat amb Jordi Pijoan, professor d'Educació Física d'aquest institut durant 2 anys, i ens ha explicat la seva experiència en aquest temps.
Per què vas escollir aquesta feina?
Perquè m’agrada estar en contacte amb els adolescents i m’agraden els esports, s’ajunten dues coses molt boniques, que és l’adolescència i les ganes d’aprendre i els esports, que són molt divertits.
T’agrada el teu treball?
Sí, m’agrada molt la meva feina perquè és una feina on es veuen els progressos dels alumnes i que s’ho passen bé, per a mi és divertit.
Per a tu què és el més difícil del teu treball?
El mes difícil és, moltes vegades, els alumnes, que són difícils de motivar per l’activitat, que no els agradi molt l’esport o estan cansats o no tenen tantes ganes, moltes vegades tinc dificultat perquè alguns alumnes es motivin, però per a mi és un repte i m’agrada afrontar-lo.
Quants anys portes a l’ INS Marina?
A l’INS Marina aquest és el segon any.
Es porten bé els teus alumnes?
Sí, considero que es comporten bastant bé.
Quines activitats fas normalment amb els teus alumnes?
Durant tota l’ESO s’intenta fer els 5 esports col·lectius: futbol, handbol, bàsquet, voleibol i rugbi. Després els esports individuals: atletisme, judo, i l’expressió corporal i les activitats de salt i terra.
Per què vas decidir organitzar l’activitat de Kung-fu?
Perquè hi havia alumnes que volien practicar el kung-fu i arts marcials, llavors  van fer un petit grupet a l’hora del pati els dijous i aquests alumnes venien els dijous i practicaven, és una forma de passar el temps fent activitats.

Carlos Navarro i Daniel Barrientos

A més de l'activitat de Kung-fu, en Jordi ha organitzat un torneig de vòlei a les hores d'esbarjo, del qual podeu veure informació en aquest video.

 

Manel Cruz

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada