dimecres, 21 de novembre del 2018

Míriam Franch "Estic molt contenta amb els resultats de la nova aula"

Hola, Míriam, et podem fer unes preguntes?
Si, és clar.

Quants anys portes a l’Institut Marina?
Aquest sera el sisè any que estic aquí.

Estàs contenta amb el resultat de la nova aula?
Sí, molt contenta perquè tot i que és més petita que l’altra, molt més petita, la sonoritat és molt millor.

T’agradaria fer més aules de música o més endavant reformar la nova aula?
M’agradaria poder seure als meus alumnes d’una altra manera, perquè estan asseguts en cadires de braç i m’agradaria poder posar bancs o alguna cosa que fos més còmoda, però la resta em sembla que està bé.

Apart de la música tens alguna altra afició?
M’agrada molt viatjar, quan puc m’agrada anar a veure països que no conec.

A quina edat vas descobrir que t’agradava la música?
Doncs, des de sempre, des que era molt petita ja vaig a començar estudiar música, amb set anys.

Quin és el teu instrument?
El meu instrument és la guitarra.

Has composat cançons tu sola?
Si, moltes.

Quan eres més jove has tocat en una banda?
Si, depèn, jo toco amb diverses formacions.

I actualment?
Actualment toco amb un duo de guitarra clàssica, amb el duo Rubio i Franch, i toco també amb l’orquestra de guitarra de Barcelona.

Quin va ser el primer instrument que vas a aprendre a tocar?
El primer instrument que vaig estudiar va ser la flauta dolça.

Quins projectes estan duent a terme amb els alumnes?
Aquest anys amb els alumnes de primer estem fent un musical, i introduirem un nou instrument a l’institut que és la melódica, per no haver de tocar sempre la flauta.

A quin país t’agradaria tocar?
M’agradaria tocar a molts països.

Moltes gràcies per respondre a nostres preguntes.

Madeleine Minga i Claudia López

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada