dijous, 22 de novembre del 2018

Josep Lladó : ”He treballat en projectes d’investigació de la UE i com a editor de textos universitaris.”




Bon dia, Josep.
-Bon dia.
On vas néixer?
-Perquè vols saber aixó?
És una sèrie de preguntes per saber de la teva vida una mica, si n’hi ha alguna que no vols
respondre no la responguis.
-Està bé, vaig néixer Tarragona, però vaig passar la meva infantesa a uns altres llocs.
En quins llocs has viscut?
-Ciutats, paisos?
           En general.
-He viscut a Espanya, França, Rússia i també he passat temporades als Estats Units,
Bèlgica i Holanda.
Quants idiomes saps?
-Uns quants, soc poliglota, multipolíglota, és a dir, més de sis.
T’agradaria tornar a viure en algun del llocs on has viscut?
-Sí, perquè no, quan em jubili.
Quin és el lloc on has viscut que t’ha agradat menys?
- A Lleida.
I el que més?           
- París i Moscou
           Quan vas començar a treballar com a professor?
            -Només que vaig acabar la carrera, vaig començar a treballar a la universitat
-Has treballat d’una altra cosa a part de professor?
-Sí
De què?
-He treballat en projectes d’investigació de la UE i després he treballat com a editor de textos
universitaris a la universitat.
T’agrada ser professor?
-Sí
Per què?
-Perquè és una feina que es bastant agraïda, si tens bons alumnes, si hi ha un bon ambient
de treball.
           T’agradaria treballar d’una altra cosa?
-Sí, de fet a mi m’agradaria fer mitja jornada a l’ensenyament i mitja jornada d’investigació.

-Moltes gràcies

                                                                                  Rocío Ruiz, Adri López ( 3r C I 3r B)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada