divendres, 13 de juny del 2014

La gran majoria del alumnes de 4t d'ESO pensen que les drogues no solucionen problemes

Hem decidit fer una enquesta als alumnes més grans de l'ESO sobre el famós tema del consum de drogues. Sabíem que hi ha gent consumidora i per això volíem saber la seva opinió. Aquests van ser els resultats obtinguts:


1.Consumeixes algun tipus de drogues?
a)Sovint   b)Mai   c)No habitualment
La majoria dels alumnes mai consumeixen drogues, una dada positiva, però una bona part en consumeixen sovint.


2.Què penses sobre el cunsum de les drogues als llocs públics?
a) Em molesta   b) No em molesta   c) Jo ho faig
A la gran majoria no els molesta que es consumeixi drogues als llocs públic, però a una quarta part sí que els fa nosa.


3. Què penses sobre la il·legalitat de les drogues?
a) Em sembla correcte   b) Millor que ho legalitzin   c)No m'importa
A gairebé la meitat dels alumnes no els importa la il·legalitat actual de les drogues. Però una quarta part d'ells pensen que es millor legalitzar-la.


4. Coneixes a algú que hagi tingut problemes amb les drogues?
a) Sí   b) No   c) Jo mateix
Més de la meitat dels entrevistats han afirmat conèixer algú amb problemes amb les drogues, i, per sort, la menor part són ells mateixos els afectats.


5. T'agrada o t'agradaria provar-ho per sentir-ne els efectes?
a) Sí   b) No   c) Em fa por, però m'agradaria
A la gran majoria no els agradaria o agrada provar els efectes d'aquestes substàncies.



6. Què penses sobre la gent que trafica amb drogues?
a) Es guanyen la vida bé   b) No tenen futur   c) No opino res
Podem veure que la gent pensa en proporcions iguals que els traficants no tenen futur, i una part encara més gran, no opina res.



7. Penses que els drogues solucionen problemes?
a) Depèn de quina droga    b) No   c) Sempre
La gran majoria del alumnes pensen que les drogues no solucionen problemes.

Laura Nogueira i Paula López.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada