dimarts, 19 de novembre del 2013

ENTREVISTA A MARIA CATALÀ. ''DEL MEU GRUP D'AMICS DE LA FACULTAT NOMÉS ÉREM 4 NOIES I LA RESTA NOIS''

La Maria és professora de Física i Química, i fa anys que treballa en aquest institut. Li hem volgut fer l'entrevista perquè ens sembla molt bona professora i molt divertida.




Quina ha sigut l'experiència que sempre recordaràs en aquest institut?
Doncs molt bones, no? Per exemple que em demanin problemes per fer física i química que normalment no m'han demanat ningú, ningú vol normalment fer Física i Química.


Explica alguna história curiosa que hagi passat en aquest institut.
Una cosa curiosa que passa aquí són les classes, són impressionants, els edificis són molt estranys i les classes són molt incòmodes a l'hora de fer exàmens.
Una cosa que em va passar el primer any que vaig estar aquí, és que un noi es va menjar una cremallera i jo estava de guàrdia, el noi es va menjar la cremallera i el van haver de venir a recollir.

De tots els instituts que has anat, quin t’agrada més? 
Home aquest, no? Bueno he estat en molts instituts i... de cadascun trobes noves experiències, és a dir cadascun és diferent i té coses bones i coses dolentes... I he estat en centres que els alumnes són molt macos i els companys de treball també, i en altres que els alumnes no eran tan macos i bé però... tots m’han agradat en general. No et puc dir que aquest institut és odiós.

Què és el que més t’agrada d’aquest institut?
Pujar escales ( riu ) Què més m’agrada d’aquest institut? Home, doncs els alumnes i els companys de treball.

T’agradaria quedar-te sempre en aquest institut o anar a altres per veure si són millors?
Quedar-te en aquest institut, bueno t'acostumes en coses concretes de treball i anar als altres, doncs també és bo anar a altres instituts per veure  com canvien les coses d’un centre a un altre i veure com és l'alumnat no?

Per què vas voler dedicar-te a ser professora de Física i Química?
Perquè m’agrada la Física i Química, i sobretot la Física sempre m’ha agradat la Física.

Et va costar molt treure’t la carrera?
6 anys i no tampoc, cal estudiar molt i llavors... era el que m’agradava, a mi m’agradava la Física i la vaig estudiar.

Quan estudiaves Física i Química els nombre de nois i noies a classe, era el   mateix?
No. Jo vaig estudiar Física i gairebé tots eren nois, del meu grup d’amics de la facultat nomes hi havíem quatre noies, la resta nois.

Tens altres carreres a part d'aquesta? Quines?
No. Només tinc la carrera de Física.

Des de petita, volies ser professora de Física i Química o volies dedicar-te a una altra cosa?

No, quan era petita volia ser infermera, potser era perquè m’agradaven els uniformes aquests que portaven les infermeres antigament, però després em vaig adonar de que tenia una por impressionant a les xeringues i a les agulles, llavors hauria sigut una infermera dolentíssima.


Ha estat molt agradable fer-li una entrevista a la Maria. Ens ha deixat impressionades l'anècdota del noi que es va empassar una cremallera!!!


Ana Villarreal i Laura Bernal.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada