dimecres, 9 d’octubre del 2013

''Cadascú te les seves obligacions, igual que jo''

Avui farem una entrevista a la conserge de l'INS
Marina, la Natàlia, ja que és una persona molt agradable, i es preocupa que tot l'institut funcioni dia a dia.

-Bon dia Natàlia, avui et farem una entrevista per a la revista AniraM
-Quants anys portes en aquest institut i per què de conserge?
+Pues...Porto aproximadament 4 cursos i, de conserge... estava de... auxiliar administrativa i vaig decidir que ser conserge era millor per als meus fills per l'horari.
-Però tu volies ser conserge o t'hauria agradat ser professora d'alguna assignatura?
+No... De fet jo de conserge mai havia fet el que passa és que em vaig presentar a les oposicions, vaig aprovar i... aquí estic.
-Et molesta que el nens arribin tard, com a les 8:10 o les 8:15?
+No em molesta, però jo crec que cadascú té les seves obligacions, igual que jo. Arribo aviat per obrir-vos a vosaltres i vosaltres heu d'aribar aviat per quan estigui el professor no... no molestar.
-No t'avorreixes a la sala del conserge des de las 8 fins a las 14:30? O hi estàs més temps?
+No, no m'avorreixo. No em deixeu avorrir-me [riu]
-I què fas quan ets allà, dins la sala del conserge.
+Ui! de tot, de tot una mica, fotocòpies, quan us feu mal estic per vosaltres, la porta... Tot una mica.
-Sempre et veiem molt animada quan la gent et demana coses, i això que, a primera vista, el teu treball sembla avorrit.
+Doncs mira no sembla avorrit sempre que t'agradi, a mi m'agraden els nens , doncs cap feina és avorrida sempre que t'agradi.
-Quina és la cosa que t'ha passat més important en la teva feina?
+Moltes, moltes alegries, veure com els nens passen de curs, que es fan grans, treuen les coses, això és molt satisfactori.
-I la pitjor cosa que t'ha sorgit a l'INS Marina?
+Res, dolent res. Res així que pugui dir... alló ha estat molt dolent.
-L'última qüestió per acabar... Dels teus anys que has estat a l'institut, de totes les persones que has parlat i nens que has vist, amb quin record et quedes?
+Hi ha molts nens que em recordo d'ells, de fet ja estan fora i encara em vénen a veure, vull dir tinc molts records de molts nens que els ha costat una mica i els he ajudat i... entre tots han sortit endavant. 
-Gràcies per donar-nos aquests minuts i per deixar-nos conèixer-te millor, gràcies.
+A vosaltres carinyo.

 feta per David Bernal i Óscar Palazón.    TALLER DE REVISTA.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada