dimarts, 20 de novembre del 2012

"Les retallades perjudiquen el futur dels joves"


Hem fet una entrevista al professor de l’INS Marina Carlos Segura, professor de Física i Química que ens va donar Tecnologia a primer d’ESO i que ara ens dóna Naturals a segon d’ESO.


Quant temps portes fent classes?
Set o vuit anys.

Quina assignatura volies impartir  quan vas entrar al primer institut? Per què?
Volia donar Física i Química, perquè és el que he estudiat i el què més m’agradava.

Sempre has volgut fer classes als nens de l’ESO? Per què?
Sí, sempre, perquè des de jove ja donava classe als nens.

Has anat canviant d’assignatura durant el temps?
Normalment no, sempre he donat Física o Química, però fa uns anys que he donat Tecnologia, Matemàtiques, ...  Ara ja sí que he canviat alguna assignatura, però també m’agraden.

T’agradaria anar a un altre institut ?
És que ja he estat en molts, però ara ja estic molt còmode aquí. M’agrada estar aquí, però abans, quan era més jove, vaig visitar altres instituts.

Per què estàs en aquest institut ?
Al principi perquè em va tocar, però ara ja m’agrada perquè conec  la gent, els alumnes...

 Què fas en el teu temps lliure ?
Des de llegir..., practico el violí, estudio tots els dies que puc, també vaig molt al gimnàs, bicicleta, córrer, i després escoltar música i llegir. Faig tot el que puc.

Què penses de les retallades?
Doncs, el que penso és que, tal com estem , no podem anar a cap lloc i l’únic que fa és perjudicar a la situació dels alumnes del futur, de la gent que menys recursos té.  El que s’està veient és que ara perjudica a la gent normal perquè no s’està veient cap millora. De moment, els únics que es salvaran són els bancs. I de cara al futur els únics perjudicats seran els alumnes, vosaltres,  i la gent jove, perquè tindreu més dificultats.

Ha sigut agradable fer la entrevista al Carlos Segura i ens han cridat l’atenció les moltes opinions que té sobre les retallades.

 Joel Fernández i Víctor Lara


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada