dilluns, 27 de gener del 2014

Maribel Perdices: "No m'agrada posar fulls d'incidències"

Maribel Perdices és professora de Ciències Naturals al nostre institut, i hem volgut saber coses de la seva vida.


D’on ets?
Vielha [a la Vall d’Aran]
Per què vas triar la carrera de Biologia?
Perquè m’agradava molt, m’agradaven molt les plantes.
I no et va resultar difícil?
La carrera? La carrera és una carrera molt maca, i em penso que donar classes de Biologia també està bé, perquè és una matèria que agrada a molts alumnes. Hi ha moltes coses que els alumnes volen saber del seu entorn.
Amb quina edat vas començar amb aquesta feina?
Uf, no sé... als trenta-cinc.
Voldries canviar d’institut?
Eh no.. m’agraden els alumnes, m’agrada la matèria.
Explica’ns la teva experiència a altres instituts
Ui..doncs vaig  estar a altres instituts d’aquí a prop, Montcada,  Montmeló... I et va agradar? Sí, els alumnes treballaven força.
Quants anys portes aquí?
Tres, aquest és el tercer any.
Quants fulls d’incidències sols posar normalment?
Molt pocs. No m’agrada posar fulls d’incidències, però les coses mal fetes m’agrada que la gent sàpiga que són dolentes i per tant hi ha algunes vegades que hi ha conseqüències.
Sols parlar amb els teus alumnes sobre els seus problemes i com es senten?
Mmm...sí. L’alumne que vol sap que amb mi pot parlar, sí o no? Sí, sí.
Què fas al teu temps lliure?
Ui, per exemple ara m’agrada... fer moltes sortides de Geologia per agafar minerals i conèixer el paisatge. També m’agrada esquiar i llegir.


Ha sigut molt entretingut fer-li l’entrevista a  la Maribel Perdices, perquè és molt agradable i divertida.
                                                                                                             Jonathan i Judit

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada