-Cultura Clàssica:
·¿Als alumnes als agrada aquesta optativa?
Hi ha persones a qui els agrada i altres a qui no tant.
Hi ha persones a qui els agrada i altres a qui no tant.
·¿Els alumnes tornarien a escollir aquesta optativa?
La majoria no
La majoria no
·Informació sobre l'optativa.
En aquesta optativa es fa una introducció al món antic de Grècia i Roma. S'estudia la seva geografía, història i les seves llengües. I sobretot la mitologia (Déus i Deesses, Herois i mites). L'objectiu de l'assignatura és aprendre coneixements, però també millorar l'expressió escrita i oral en llengua catalana.
En aquesta optativa es fa una introducció al món antic de Grècia i Roma. S'estudia la seva geografía, història i les seves llengües. I sobretot la mitologia (Déus i Deesses, Herois i mites). L'objectiu de l'assignatura és aprendre coneixements, però també millorar l'expressió escrita i oral en llengua catalana.
·¿Als alumnes els agrada aquesta optativa?
A els alumnes als agrada aquesta optativa.
A els alumnes als agrada aquesta optativa.
·¿Els alumnes tornarien a escollir aquesta optativa?
Aquesta optativa la tornarien a escollir la gran majoria d'alumnes.
Aquesta optativa la tornarien a escollir la gran majoria d'alumnes.
·¿Als alumnes els agrada aquesta optativa?
A la gran majoria dels alumnes no els acaba d'agradar aquesta optativa.
A la gran majoria dels alumnes no els acaba d'agradar aquesta optativa.
·¿Els alumnes tornarien a escollir aquesta optativa?
La majoria no.
La majoria no.
· Informació sobre l'optativa.
En aquesta optativa miren pel·lícules sobre els drets humans, l'ètica, el racisme, els nazis, etc... També parlen i donen la seva opinió sobre aquests assumptes.

-Aula d'acollida:
·¿Als alumnes els agrada aquesta optativa?
Als tots els alumnes aquesta optativa els agrada.
·¿Els alumnes tornarien a escollir aquesta optativa?
Aquesta optativa no era opcional, és a dir, era obligatòria. Hi van gent nova
al centre que encara no sap parlar en català.
·Informació sobre l'optativa.
En aquesta optativa llegeixen en català, juguen en català, fan exersicis en català, etc...

-Francès:
·¿Als alumnes els agrada aquesta optativa?
A la gran majoria dels alumnes els agrada aquesta optativa.
·¿Els alumnes tornarien a escollir aquesta optativa?
Aquesta optativa és obligatòria fins a 4t d' ESO.
·Informació sobre l'optativa.
Veure vídeos, fer activitats, parlar molt francès, fer algun examen escrit i/o oral, saber la cultura francesa, etc.

-Orientació profesional:
·¿Als alumnes els agrada aquesta optativa?
A la gran majoria els agrada.
·¿Els alumnes tornarien a escollir aquesta optativa?
A la majoria li agradaria tornar a escollir-la, però a alguns no.
·Informació sobre l'optativa.
Parlen sobre el seu futur, veuen vídeos, fan textos, etc. Pero hi ha tres coses bàsiques: personalitat, capacitat i professionalitat, per fer un futur millor.

-Emprenedoria:
·¿Als alumnes als agrada aquesta optativa?
A la majoria dels alumnes sí que els agrada l'optativa.
·¿Els alumnes tornarien a escollir aquesta optativa?
Sí, la tornarien a escollir
·Informació sobre l'optativa.
Parlen sobre el seu futur,

Fet per: Manel Vilchez, Oscar Martin, Chema Fernández.
En aquesta optativa miren pel·lícules sobre els drets humans, l'ètica, el racisme, els nazis, etc... També parlen i donen la seva opinió sobre aquests assumptes.

-Aula d'acollida:
·¿Als alumnes els agrada aquesta optativa?
Als tots els alumnes aquesta optativa els agrada.
·¿Els alumnes tornarien a escollir aquesta optativa?
Aquesta optativa no era opcional, és a dir, era obligatòria. Hi van gent nova
al centre que encara no sap parlar en català.
·Informació sobre l'optativa.
En aquesta optativa llegeixen en català, juguen en català, fan exersicis en català, etc...

-Francès:
·¿Als alumnes els agrada aquesta optativa?
A la gran majoria dels alumnes els agrada aquesta optativa.
·¿Els alumnes tornarien a escollir aquesta optativa?
Aquesta optativa és obligatòria fins a 4t d' ESO.
·Informació sobre l'optativa.
Veure vídeos, fer activitats, parlar molt francès, fer algun examen escrit i/o oral, saber la cultura francesa, etc.

-Orientació profesional:
·¿Als alumnes els agrada aquesta optativa?
A la gran majoria els agrada.
·¿Els alumnes tornarien a escollir aquesta optativa?
A la majoria li agradaria tornar a escollir-la, però a alguns no.
·Informació sobre l'optativa.
Parlen sobre el seu futur, veuen vídeos, fan textos, etc. Pero hi ha tres coses bàsiques: personalitat, capacitat i professionalitat, per fer un futur millor.

-Emprenedoria:
·¿Als alumnes als agrada aquesta optativa?
A la majoria dels alumnes sí que els agrada l'optativa.
·¿Els alumnes tornarien a escollir aquesta optativa?
Sí, la tornarien a escollir
·Informació sobre l'optativa.
Parlen sobre el seu futur,

Fet per: Manel Vilchez, Oscar Martin, Chema Fernández.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada