dimarts, 27 de febrer del 2018

Michael Scofield: "No anava amb intenció d´enamorar-me"


Avui entrevistem al geni i expresoner més llest. Michael Scofield va aconseguir escapar de la presó
Fox River amb el seu germà i sis presoners més que va conèixer durant la seva estada.


Ara som aquí per entrevistar al nostre invitat.


Hola Michael, cóm estas ?
Hola bon dia, estic encantat d´estar aquí.


Molt bé, si et sembla bé ara començarem amb les preguntes.
Doncs perfecte.
Comencem. Després que el teu germà es declarés culpable sense haver fet cap delicte, com vas actuar
al respecte?
Al principi jo creia en la resposta de les autoritats, però amb el temps i recapacitant em vaig adonar
que era inocent, a més les proves estaven manipulades com la gent ja sap


La gent diu que ets un geni, tu penses que és així?
La raó per la qual la gent pensa que sóc un geni és perquè jo  vaig dissenyar la presó. Simplement
crec que qualsevol persona faria el possible per salvar de la mort el seu germà.


Ostres! Però, també vas tenir que idear un bon plan per treure al teu germà, oi?
Es clar que sí, perquè si no el deixaria morir. Tot i això, ha de ser un plan perfecte sense cap marge
d’error.


Hi ha rumors que diuen que has trobat l’amor en la presó, és cert
Hehehe, sí que és cert, tot va ser molt ràpid,encara que no anava amb el pensament de trobar
l’amor
a la presó, ja que els treballadors tenen prohibit enamorar-se dels presoners.


Karina Aronescu i Alba García

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada