dijous, 5 de juny de 2014

League Of Legends


League of Legends , també conegut per les seves sigles LoL , és un videojoc de gènere MOBA , desenvolupat per Riot Games per Microsoft Windows i OS X. Al principi els servidors estaven allotjats a l'empresa GOA i fa poc es va anunciar la seva venda a l'empresa xinesa Tencent Holdings Limited . El 7 d'octubre del 2008 va ser anunciat el seu llançament per Allistar , per a setembre del 2009 . Finalment el joc va entrar a beta tancada el 10 d'abril d'aquest any.

El joc està inspirat en el popular mapa personalitzat del Warcraft III , Defense of the Ancients : Allstars ( abreujat normalment amb les sigles DOTA ) dissenyat per Steve « Guinsoo » Feak i Steve « Pendragon » Mescon , el qual al seu torn està basat en l'escenari de StarCraft « Aeon of Strife » .

                                                                            MiniMapa:



JUGABILITAT:
General: 
Els jugadors (invocadors), s'agrupen en 2 equips de campions (champions, o bé champs), 3 vs 3 o 5 vs 5. A partir de desembre del 2013 hi ha 119 campions disponibles als servidors normals, però aquest nombre augmenta periòdicament. Cada equip comença en costats oposats d'un mapa en una àrea anomenada Base, prop del que s'anomena Nexe (o Nexus). L'objectiu del joc és destruir el Nexe de l'equip rival. Per destruir un nexe, cada equip ha d'arribar a la base enemiga eliminant inhibidors que alhora són protegits per torretes distribuïdes en 3 carrils: alt, mitjà i baix (top, mid i bot). 

Cada jugador guanya nivells en matar súbdits (NPCs que apareixen constantment i ataquen l'altre equip) de l'equip contrari i derrotar monstres neutrals. Matar monstres, campions enemics i destruír torretes proporciona or necessari per millorar al Campió i facilitar així les batalles.

Maneres de joc i matchmaking

El joc actualment es pot jugar en set maneres diferents :



Dominion : Jugues en un mapa 5 vs 5 amb l'objectiu de restar-li punts al rival capturant torres o matant un campió enemic . El joc acaba quan els punts d'un dels equips es queda a 0 .


Tutorial : Explica els controls i objectius del joc per als jugadors principiants .

Manera personalitzada : Permet als jugadors crear manualment i unir-se a sessions de jocs personalitzades .

Cooperatiu VS IA : Els jugadors competeixen contra un equip format per BOTS ( Personatges controlats per la computadora ) .


Esquerda del Invocador : Dos equips de 5 integrants competeixen per destruir el nexe de l'equip rival en un mapa de 3 carrils .


Bosc retorçat : Dos equips de 3 integrants competeixen per destruir el nexe de l'equip rival en un mapa de 2 carrils .


ARAM : Dos equips de 5 integrants competeixen per destruir el nexe de l'equip rival en un mapa d'1 carril . La selecció de campió és aleatòria . 


Classificatòries : Només disponible per als jugadors de màxim nivell ( actualment nivell 30 ) . Aquesta manera de joc presenta característiques especials , per exemple al finalitzar cada partida es donen o treuen punts als jugadors , classificant en un rànquing online. A més, cada equip pot veure els campions que selecciona l'equip rival i pot vetar a 3 campions , així sent un màxim de 6 campions vetats . Tampoc es permet repetir campions . És la manera de joc usat en competició . El nivell més baix és la divisió Bronze .


El Matchmaking és el sistema d'aparellament , és a dir , determina contra quins jugadors jugarà una persona . Aquest sistema es basa en el MMR , un nombre ocult determinat per les partides guanyades i perdudes , i contra qui es van jugar . El MMR indica el teu nivell com a jugador , i el sistema et aparella amb gent amb un MMR similar . Això també s'aplica als equips , on el MMR l'equip és la mitjana dels respectius MMR dels jugadors .


Persistència i meta -joc:


El Invocador actua com a element persistent en el joc , que s'utilitza per rastrejar les estadístiques i les puntuacions de cada jugador . Els invocadors guanyen punts d'experiència i els " punts d'influència" ( moneda del joc ) per a cada batalla que hi participen. Ells pugen de nivell en obtenir suficient experiència . El invocador pot triar dos encanteris de invocador . Aquests encanteris tenen una implicancia significativa en el joc , i tenen un alt temps de reutilització sense cost de raja . Tots els encanteris es poden millorar mitjançant mestratges , que es desenvolupen en un arbre d'habilitats . Les mestratges són beneficis que afecten a la manera de joc , estructurat en un arbre d'habilitats . Totes les mestratges són efectes passius , encara que algunes poden augmentar els encanteris de invocador , que poden ser activats . S'agrupen en categories ofensives , defensives i d'utilitat . Les mestratges poden ser redistribuïdes a voluntat entre una i altra batalla . Igual que amb els mestratges , les runes no afecten tant el joc . Les runes es classifiquen en Marques ( ofensiu ) , Segells ( defensiva) , glifs ( màgia ) i quinta essència ( utilitat ) . Les runes han de ser desbloquejats a la botiga i és possible tenir més d'una diverses de les mateixes . El jugador ha arreglar les seves runes al Runebook per adequar el seu ús. El Runebook té nombre limitat de ranures per a cada tipus de runa , però més pàgines de runes es poden comprar amb punts d'influència o Riot Points . La combinació de dues runes del mateix nivell produeix una runa a l'atzar del mateix nivell , mentre que la combinació de 5 runes del mateix nivell produeix una runa de nivell superior . The League of Legends Store permet als jugadors comprar opcions addicionals a través de Riot Points ( RP ) . Els Riot Points han de ser comprats amb diners reals , mentre que punts d'influència s'aconsegueixen en jugar el joc . La moderació es duu a terme a través d'un sistema democràtic conegut com el Tribunal . En aquest sistema , els jugadors que presenten informes (aquells reportats ) són revisats per altres jugadors en una base de cas per cas . Els jugadors han de revisar i després presentar les seves opinions sobre la legalitat del comportament demostrat . Un consens fa a la decisió final . És notable que els jugadors no són capaços de ser prohibit permanentment a través d'aquest sistema , ja que "totes les prohibicions permanents es distribueixen de forma manual " . Els revisors reben una qualificació de Justícia sobre la base de la seva exactitud , en cas de triar l'opció correcta són premiats amb punts d'influència .


TORNEJOS!:


League of Legends ha estat durant molt temps un focus de concurs públic . El 2010 World Cyber ​​Games Gran Final a Los Angeles va organitzar un torneig de League of Legends , en què els equips de la Xina , Europa i els Estats Units van competir . L'equip CLG d'Amèrica del Nord va guanyar el torneig , guanyant un premi de $ 7.000 . El joc competitiu aconseguir noves altures en el primer campionat mundial el juny de 2011 . L'acte, celebrat a DreamHack a Suècia , EUA oferir 100.000 dòlars en premis . L'equip europeu Fnatic derrotar als equips d'Europa , EUA i Àsia per guanyar el torneig i va rebre EUA $ 50.000 en premis . Més de 1,6 milions d'espectadors van veure l'emissió de streaming de l'esdeveniment, amb un pic de més de 210.000 espectadors simultanis en una semifinal . Després de la temporada 1, Riot va anunciar que EUA $ 5.000.000 es pagarien al llarg de la temporada 2 . D'aquests 5 milions , 2 milions es destinaran als socis de Riot incloent les principals associacions Esports IPL i altres . Altres 2 milions van a la temporada 2 eliminatòries i el campionat de Riot . La final d'un milió es destina a petits organitzadors que s'apliquen a Riot per albergar tornejos League of Legends . Després d'una sèrie de problemes de xarxa durant la temporada 2 en vigílies a les eliminatòries Mundial que van portar a diversos partits sent endarrerides , Riot va revelar el 13 d'octubre de 2012, que un client basat en LAN especial s'havia desenvolupat ràpidament , dissenyat per a la seva ús en entorns de torneig on els efectes de lag i altres problemes de xarxa poden ser perjudicials per a la correcta organització d'un esdeveniment . El client Llatí americà es va desplegar per primera vegada durant els primers partits de quarts de final i semifinals jugat seguint els partits re - programats , i va estar en ús durant les finals . El 13 d'octubre de 2012, l'equip professional de Taipei Assassins de Taiwan ( TPA ) va superar a Azubu Frost de Corea del Sud 3 a 1 a la final del Campionat del Món temporada 2 , i va afirmar que es van lliurar $ 1 milió en premis . A partir de 2013 , League of Legends és el joc més popular dels esports electrònics a Corea del Sud . El 23 de març de 2013, els estudis cinematogràfics a Roma va acollir la presentació italiana de League of Legends , més de 1.500 persones van estar presents , juntament amb els desenvolupadors de Riot Games , periodistes i diversos convidats . L'horari de la demostració incloïa un concurs de cosplay i un partit de desafiament entre dos equips italians .

Elo (experiència del jugador en el joc) i divisions en League of Legends


L'elo és un sistema per mesurar les capacitats de cada jugador , aquests es van guanyant o aconseguint en guanyar jocs classificatoris que només poden jugar-se en ser nivell 30 . League of Legends no és l'únic joc en línia que utilitza el sistema d' elo per mesurar la habilitat de cada jugador , elo és un sistema per mesurar les capacitats dels jugadors d'escacs inventat per Árpád Elo (1903-1992) , a partir de la temporada 3 es va començar a utilitzar el sistema MMR . El MMR és una xifra que representa el teu nivell d'habilitat . Aquest número és usat en el sistema de matchmaking per crear partides amb , en la mesura del possible , igualtat d'oportunitats per als dos equips . Per exemple, si el jugador aquesta actualment en la lliga Plata IV ( 4) et pot aparellar amb jugadors de la lliga Bronze II ( 2) , perquè el teu MMR estableix que el teu nivell de joc és menor a la lliga en què aquestes actualment .


Dins de les divisions en League of Legends existeixen 6 les quals són : Bronze , Plata , Or , Platí , Diamant i Aspirant o Reptador . Dins d'aquestes divisions hi ha nivells que van del nivell 5 ( el nivell més baix ) fins al nivell 1 ( nivell més alt ) , excepte pel nivell reptador . Aquestes es divideixen així a causa de les diferents capacitats entre jugadors dins de la comunitat de League of Legends depenent del teu acompliment en els jocs classificatoris et s'acomoden en una divisió i d'aquí en endavant has de jugar per ajuntar 100 punts per ascendir a la pròxima lliga o divisió . Un cop ajuntat aquests 100 punts , depenent de a què asciendas , la promoció pot ser a el millor de 3 o el millor de 5 . El millor de 3 s'aplica quan vas a pujar a una divisió més gran, el millor de 5 se't dóna utilitat quan s'està per entrar a la pròxima lliga.


Personatges preferits dels redactors:

Lisard:
Pantheon

(jungler)


Pol:
BlitzCrank

(Jungler)
(Support)

Pol Aguilar Tiburcio, Lisard Torrent

3 comentaris:

  1. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina