dimecres, 12 de febrer del 2020

Nou equip de redacció!

Com bé sabeu, comencem segon quadrimestre i per tant tenim un nou equip de redacció!

Aquests mesos que venen formaran part de la revista Aniram els següents alumnes de 3r d'ESO:





MARCOS MURILLO: Hola, sóc el Marcos Murillo un alumne de 3r C i m'agrada estar amb el meus amics, fer esport i moltes coses més.

PABLO LÓPEZ: Hola em dic Pablo, tinc 14 anys, m'agrada fer esport i estar amb els amics.

SAUL ARANDASoc un noi de 14 anys, m'agrada l'esport com el futbol i anar al gimnàs.
ROCÍO LAZARTE: Tinc 14 anys, i m'agrada escoltar música i veure Youtube.

EUDALD HERRERO: Hola em dic Eudald Herrero, estudio a l'institut Marina i tinc 14 anys.
M'agrada dibuixar i també sortir amb l'skate al carrer amb els meus amics. 

MARTA GATASóc una noia de 15 anys, a qui li agrada moltíssim viatjar, el món de la moda,
 fotografiar moments i com a esport, el gimnàs acompanyat del boxe. M'agrada molt 
aprofitar tots els moments amb energia.

LAURA PULIDO: M'agrada ballar,llegir i estar amb els meus amics.

PAULA MARRUECOS: el que més m'agrada és estar a casa, al sofà i amb la manta

YENEVA VARÓN: el que més m'agrada és quedar amb els amics i estar a casa al sofà

IBRAHIM BINAISSA: tinc 15 anys m'agrada l'esport, especialment el futbol.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada