dimarts, 15 d’octubre del 2019

Què ens explica el Cristian Clausen?


Avui dediquem aquest apartat a fer-li una entrevista al Cristian Clausen! Us presento una entrevista sobre la seva vida i sensacions a l’institut.


CRISTIAN CLAUSEN
Professor de Tecnologia i tutor de 3r D


Quant temps portes treballant en aquest institut?   
Porto 3 anys treballant en aquest institut.
                                                                                                                       
Quant temps portes treballant com a professor?
Com a professor porto treballant 5 anys.

Quina carrera vas estudiar?
Vaig estudiar geologia a la Universitat Nacional de Còrdoba, Argentina, i el meu títol està homologat a Espanya. També tinc el títol de monitor de lleure i abans de treballar com a professor, vaig estar en una escola de primària com a monitor de menjador d’alumnes de P4.

On vius?
Visc a les Franqueses del Vallès des del 2000.

Si no treballessis de professor, on t’agradaria treballar?
No sé molt bé en què, però alguna cosa relacionada amb els nens, m’agrada el tracte amb ells.

A quins cursos fas classe?
Aquest any faig classes a alumnes de 1r d’ESO A i B, L’optativa de tecnologia de 1r d’ESO i 3r C, D i E.

On vas néixer?
Vaig néixer a Córdoba, Argentina, l'11 de desembre de 1970.

T’agrada aquesta feina?
Sí, molt.

Què és el que més t’agrada de treballar amb nens?
La relació amb ells i que et fan sentir més jove.

Què és el que menys t’agrada de treballar amb nens?
Haver-me d’enfadar i em costa que se'm passi. No soc rancorós però acabo penedit.

Quina sensació tens d’aquest curs 2019/2020?
Tinc la sensació que serà un curs molt bo respecte al meu grup/classe, que acabarem el curs tots units per poder acabar 4t tots junts, i dolenta perquè no sé si a 4t estaré amb ells.

Què t’agradaria que els teus alumnes féssim?
Que en tot moment siguin ells mateixos, però sense creuar la línia del respecte i l'educació.

Tens alguna classe en especial en la que estiguis més a gust?
Sí, 3r D, SÓN ELS MEUS NENS!

Moltes Gràcies Cristian!

Paula Miranda



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada