dimarts, 19 de juny del 2018

Erasmus + Go For: Book Fair Sant Jordi'18

El passat 23 d'abril, diada de Sant Jordi, l'alumnat que partipa a l'Erasmus + Go For van fer unes activitats sota el lema Book Fair. Hem entrevistat la Núria Isabel i l'Ana Millán perquè ens expliquin com van anar.

En què consistia el projecte que vau realitzar per a la Book Fair del dia de Sant Jordi?
Núria: Consistia a llegir un llibre i posar les idees en comú: què ens va semblar el llibre, etc. I després a
Bourdeaux hauríem de fer un projecte manual amb la idea principal del llibre.
Quin va ser el criteri per escollir el llibre?
Anna: Tots els del grup tenien que estar d’acord, tots tenien que llegir el resum i que ens agradés a tots.
Quin llibre vau triar per al vostre projecte?
Nuria: Jo vaig triar Doctor Jekyll i Mister Hyde perquè em semblava que la gent que anava ho entendria
en anglès i perquè era una mica el món real.
Anna: jo vaig triar un de Geronimo Stilton.
Per què vau escollir aquest llibre ?
Núria: Perquè representa la vida real, les dues cares de la persona.
Anna: Perquè es un llibre molt divertit i em va agradar.
Us va agradar el projecte?
Sí.
Com va anar l’activitat Escriure per fer feliç algú amb l’escriptora Mireia Vancells del dia Sant Jordi?
L’activitat Escriure per fer feliç algú és una activitat que es va dur a terme el dia 23 d’abril on
l’escriptora Mireia Vancells va explicar com escriure un text dedicat a alguna persona, per
exemple quan fa anys, etc. Un del exemples que va explicar va ser com escriure un text per a
una senyora que feia 100 anys, un text que li va encarregar la família i que seria llegit el dia
que se celebrés el seu aniversari.
Núria: A mi em va agradar perquè vaig conèixer l’escriptora i vaig descobrir que no ets
pots guanyar la vida com escriptora i això em va semblar interessant.
Anna: i que ens va ensenyar noves formes d’escriure.


Joel Huertos, Joan Martín 3rC

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada