dimarts, 12 de juny del 2012

‘’Vaig començar fent Filosofia’’




Hem entrevistat l’Agustí, professor d’Educació Física, i ens ha parlat sobre la seva trajectòria des que va començar a estudiar. Actualment, és en aquest institut i és un professor molt pacient i tranquil. Està llicenciat en Filosofia i en Psicologia encara que no doni classes d’aquestes matèries.
 
 
Vas anar a la universitat ? En cas afirmatiu, què vas estudiar, quan vas començar i quant temps t’hi vas estar?
-Vaig començar fent Filosofia, a la Facultat de Barcelona, fins a 4t de Filosofia. Després se’m va despertar la vocació de fer Psicologia fins que vaig acabar aquesta carrera, encara que no doni classe estic llicenciat en Psicologia. 
Quan vas acabar quin va ser el teu primer treball ? En una escola ? Te’n recordes del seu nom?
-Vaig acabar la meva carrera en l’any 2000 aproximadament. Sempre he estat treballant i estudiant a la vegada. I el meu primer treball va ser de llibreter. La meva primera escola va ser a Santa Coloma, com a professor i tutor de 6è.
Ara et trobes aquí,  en el nostre institut. Prèviament en quantes escoles has estat?
-He estat en 5 o 6 escoles abans d’aquesta.
Quina va ser la més significativa per a tu?
-Sense cap mena de dubte, el Marina, perquè aquesta escola té projectes molt macos i és una escola adient per a mi i per a la meva  forma de treballar.
Per què vas elegir venir al Marina ? Hi estàs a gust?
-Això es una loteria, et posen en una llista i tu vas on et toca, he tingut molta sort d’estar aquí ara. Sí, perquè tinc uns companys molt macos i uns alumnes molt bons.
Al Marina quantes classes dónes?
-Faig dues optatives, una a segon, una altra a tercer i sóc tutor de quart d’UMA.
Te n’aniràs de l’institut ?
-Home, la meva intenció és estar aquí, perquè encara tenim molts treballs per fer.
Sempre has fet optatives o has fet Educació Física  com a assignatura ?
-No, aquest és el segon any que faig Educació Física, encara que sempre he sigut un amant de l’esport
T’ho has passat bé quan estàvem nosaltres a l’optativa ?
-Sí, molt bé, però a vegades em fèieu  emprenyar, però sí, sou molt bons alumnes
Com és que tens tanta paciència ?
-En realitat això depèn de cada persona, cadascú és com és i jo sóc així
Quin és l’esport que més t’agrada ?
-Em divideixo en dos: el tenis i el basquet, els dos són els meus preferits.
Has jugat alguna vegada en un equip, com per exemple del teu poble o ciutat ?
-Sí, quan era petit jugava al meu poble una mica a bàsquet i quan tenia la vostra edat feia judo.
Com et va això de la crisi ?
-Bueno, de moment no ens podem queixar, que tenim molta feina i anem tirant cap endavant, però també cal dir que les retallades afecten una mica a tothom.
Ferran Macías i Àlex Pérez

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada