AniraM.
LA REVISTA DE L'INS MARINA
dimarts, 21 d’abril del 2015
Jornada esportiva a Granollers
El passat divendres 17 els alumnes de 1r d'ESO van anar a Granollers a fer diferents esports amb altres escoles del Vallès Oriental, i els van acompanyar el alumnes de 4t que feien de monitors.
Aquí us deixo algunes imatges:
Maria Ascaso
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada