Els alumnes de 3r ESO hem fet el treball de síntesi que consistia en anar a Barcelona i allà fer unes preguntes a alguns estrangers, una gimcana. Després amb totes aquestes dades havíem de fer un dossier a classe, en cada matèria havíem de fer unes activitats diferents.





Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada