Els centres educatius de La Llagosta fa temps que unim esforços des dels seminaris de primària i secundària per oferir-vos experiències educatives diferents. Aquest any amb l’ajuda de totes les nenes i nens i els nois i noies del poble hem obert aquest canal. És un espai per intercanviar coneixements.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada