En aquest formulari volíem comprovar en quina situació es troba la societat mitjançant l'ús de les xarxes socials. Hem introduït preguntes en les quals calia reflexionar més que altres o preguntes que potser només les entenien els adolescents d'aquesta generació. Han respost un total de 12 persones en què un 80% són joves i un 20% són adults.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada