AniraM.
LA REVISTA DE L'INS MARINA
dimecres, 20 de desembre del 2017
Nadal al centre
El professorat de l'Institut Marina ens desitja unes bones festes de Nadal:
Volem felicitar al nostre alumnat les properes festes i desitjar-vos un bon
2018, amb molt de
carinyo
i alegria!
Link:
https://youtu.be/6xEdYsIDljA
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada