AniraM.
LA REVISTA DE L'INS MARINA
dimecres, 31 de maig del 2017
ENTREVISTES ALS ALUMNES DE L'ESO
Aquí finalitza la segona part del nostre treball d'entrevistes!
Gerard Castillo i Yaiza Rubio, 3r B.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada