Amb motiu de la diada de Sant Jordi, els alumnes de 2n i 3r d'ESO vàrem anar al centre cultural de La Llagosta per gaudir d'un espectacle de dansa. La jove companyia Somnis de Retahíla va representar La llegenda de Sant Jordi, un espectacle de dansa espanyola combinada amb projeccions que donava una visió molt actual d'un Sant Jordi del segle XXI, amb un toc avantguardista i amb peces de música tocades per guitarres.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada