AniraM.
LA REVISTA DE L'INS MARINA
dimecres, 11 de novembre del 2015
I a tu, t'agraden les fotos?
Aquest any en el taller de revista hem observat que la gent es fa fotos amb molta freqüència. Ens ha interesat molt aquest tema i per això hem fet aquesta enquesta.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada