AniraM.
LA REVISTA DE L'INS MARINA
dijous, 30 d’abril del 2015
El saló del còmic
El dissabte dia 18 d'abril vaig anar al saló del còmic amb un profe i uns companys:
Opinió personal: És un bon lloc per les persones que els agradi Marvel, els jocs...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada