Avui divendres 6 març un bon nombre d'alumnes de 4t d'ESO han anat a Granollers a visitar la Fira Guia't, en què els informen de l' oferta de cicles formatius i programes de formació inicial de la comarca. A la fira es podia visitar també l'estand de l'INS Marina.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada