A les classes de Matemàtiques els de 1r E han estat treballant la simetria, i és per això que han retallat uns quants cors que serveixen, alhora, per decorar un racó del claustre... Aquí us en deixem algunes fotos:
 |
| El grup de primer E |
 |
| Els nens de primer ens mostren el seu cor |
 |
| Ens mostren l'art de la simetria |
Cristian Salazar
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada