Divendres
Negre
és el nom del bloc de misteri que hem creat alguns alumnes de 4t
d’ESO. Neix fruit d’un interès comú i eclèctic pels relats
oblidats, desconeguts i farcits d’enigmes. Cada divendres
publicarem una nova història narrada per un de nosaltres, és per
això que et convidem a donar-hi un cop d’ull, però... Alerta! No
hi entris si vols continuar somiant tranquil...

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada