AniraM.
LA REVISTA DE L'INS MARINA
divendres, 23 de gener del 2015
La llengua del camaleó
Dimecres dia 21 els alumnes de 1r d'ESO van fer un taller de rèptils. La setmana vinent publicarem les fotos fetes durant el taller, però, de moment, us deixem amb aquesta meravella de la naturalesa:
Agraïm a la Gemma Tona l'edició d'aquest vídeo
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada