AniraM.
LA REVISTA DE L'INS MARINA
dilluns, 22 de desembre del 2014
FINS AL 2015!!!
L'equip de redacció de la revista us desitja un bon Nadal i molt bones festes!
Arbre de Nadal realitzat pels alumnes de 4t d'ESO de
l'optativa
Taller d'Art II amb la col·laboració d'alguns alumnes del grup UMA
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada