AniraM.
LA REVISTA DE L'INS MARINA
dimarts, 7 d’octubre del 2014
Nous alumnes a l'aula d'acollida!
Benvinguts!
Com cada inici de curs tenim nous alumnes a 1r d'ESO i alguns d'ells van a l'aula d'acollida.
Aquí teniu l'Aicha, el Hassan i el Khalid aprenent les comarques de Catalunya:
Pedro Ascaso
1 comentari:
Anònim
9 d’octubre del 2014, a les 9:39
M' agrada molt. Que ben fet.
Respon
Elimina
Respostes
Respon
Afegeix un comentari
Carrega'n més...
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
M' agrada molt. Que ben fet.
ResponElimina