AniraM.
LA REVISTA DE L'INS MARINA
dimecres, 18 de juny del 2014
Últimes fotos del viatge a Itàlia!
Els de 4t ja han tornat!!!
Aquí teniu les últimes fotos del viatge, de Siena i del vaixell de tornada.
Bon estiu!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada