Potser ja heu vist al web de l'institut (
http://www.institutmarina.cat/19-articulos-de-portada/367-videos-de-nadal-guanyadors) els vídeos premiats del concurs de Nadal, que corresponen a
1r d'ESO D i a
4t d'ESO B. Felicitats als guanyadors!!
Us volem mostrar també els altres vídeos participants... Bona feina, nois i noies! A veure si al Nadal del 2014 teniu més sort!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada