AniraM.
LA REVISTA DE L'INS MARINA
dimarts, 1 d’octubre del 2013
Curs nou, dibuixos nous
Reprenem la "secció dels artistes" amb dos dibuixos de la Teresa García.
Animeu-vos també vosaltres a enviar-nos els vostres dibuixos perquè els publiquem!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada