AniraM.
LA REVISTA DE L'INS MARINA
dilluns, 3 de juny del 2013
Sortida de vela dels de 3r d'ESO
Fa pocs dies els de 3r d'ESO van fer aquesta sortida organitzada pel Departament d'Educació Física.
Aquí en teniu algunes fotos:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada