Avui en Cristian, l'Ahmad,
en Marc i en Miguel ja acabem la nostra etapa com a reporters i editors de la revista. Han sigut
moltes i moltes publicacions, potser us han agradat o us han disgustat, però
tot i això volem donar-vos les gràcies per llegir-les. I amb aquesta imatge
estiuenca ens acomiadem desitjant-vos unes bones vacances d’estiu!

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada