AniraM.
LA REVISTA DE L'INS MARINA
dilluns, 8 d’abril del 2013
LA SECCIÓ DELS ARTISTES
Inaugurem una secció pensada perquè aquells a qui us agrada dibuixar pugueu veure publicades les vostres obres: "La secció dels artistes".
Comencem amb un dibuix d'una nova alumna del centre: la Míriam Leal, de 2n d'ESO.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada