Segur que recordeu que, fa unes setmanes, a tots els alumnes de l'institut (ESO, Batxillerat, Cicles Formatius, PPAS i PQPI) us van fer unes fotos de grup per ser publicades a la revista. A partir d'avui, i durant les properes setmanes, les anirem penjant aquí, a l'AniraM digital, perquè us les pugueu descarregar si així ho voleu.


Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada