dimecres, 4 d’octubre del 2017

Entrevista a Ainara Baeza, amant del ànime, i redactora de l’Aniram

Ainara Baeza és redactora de l'Aniram i l'hem volgut entrevistar per conèixer-la una mica millor.

Hola Ainara, com estàs?

-Sempre comenceu amb això, però apart d’això, dormida i bé.

Val, anem a començar. Tu a quina edat vas descobrir l’ànime?

-Des de petita, jo m’he criat veient ànime. Doncs més o menys des dels 5 anys, feien Doraemon, Inuyasha. Vaig tenir una infància molt feliç.

Què et et crida l’atenció de l’ànime?

-Les històries, n’hi ha algunes amb les quals et sents identificat. Depenent de les històries i el protagonista tot pot passar. A més, m’agrada molt la literatura i el dibuix, i amb això puc desenvolupar la meva creativitat com dibuixant de dibuixos animes i còmics.

Tu a la setmana, quants cops veus ànime?

-Pff, doncs cada dia, cada dia puc veure cinc capítols de cop. Quan acabo els deures sobre les cinc més o menys em poso a fer el que m’agrada.

Per tu l’ànime què és?

-Per mi l’anime és una manera de desfogar-me al dia a dia, i oblidar els problemes.

Prefereixes televisió o ànime.

-Prefereixo ànime abans de la televisió, i prefereixo el videojocs abans de l’ànime.

Moltes gràcies per haver-nos atès.

Álvaro Monterrubio

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada