dimecres, 11 de novembre del 2015

Carlos Segura: "M'agrada ensenyar i el contacte amb la gent adolescent"

Carlos Segura és professor de física i química i de matemàtiques. Fa dotze anys que treballa de professor i en fa sis que va venir a l'Institut Marina.

Hola, bon dia, Carlos!
1. Per què volies ser professor?
   Perquè m’agrada ensenyar i el contacte amb la gent adolescent, per la vitalitat que tenen.
2. T’agrada treballar en aquest institut?
    Sí.
3. Com suportes als nens de 3r en les classes?
    Amb molta paciència.
4. Per què volies ser professor de física i no d’un altra assignatura? Perquè és el que em va tocar estudiar, és la carrera que vaig estudiar. També m’agradaria donar una altra assignatura, com per exemple educació física.
5. Quant de temps portes treballant com a professor?
    Onze o dotze anys.
6. Has treballat d’una altra cosa? T’agradaria?
    Sí, però m’agrada més fer de professor.
7. Què volies ser de petit?
    No ho recordo.
8. A quina hora t’aixeques per venir al institut?  
    A les 6:30.
9. Hi ha algun professor que et caigui malament?
    No, hi ha professors amb qui no tinc gaire relació però no em cauen malament.
10. Tens paciència amb els nens o t'empipes molt ràpid?
     Depèn del dia, normalment tinc paciència
11. Tens preferència amb algun alumne?
     Sí, perquè amb alguns tinc més relació i també tinc preferència amb els treballadors.
12. Sobre la teva vida personal, prefereixes els cotxes o les motos?     Les motos.
13. T’agrada el futbol? De quin equip ets? Quin esport t’agrada?
    No sóc de cap equip, no m’agrada gaire el futbol. Prefereixo les peses, córrer, la bici, spinning, les motos...
14. Per què t’agraden tant els caramels? Si els nens o nenes te’n demanen, els en dones?
    Sí. Perquè m’agrada el que és dolç i m’ajuda per la gola.
15. Creus que caus bé als teus alumnes?
     Hi haurà de tots els tipus.


Doncs, moltes gràcies per atendre’ns.


Mircea Olteanu i Ivan Rondan

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada