dijous, 12 de març del 2015

Janet Martinez

JANET MARTINEZ " M'agrada entrenar a futbol, però alguna vegada es fa avorrit"

Avui hem entrevistat  la Janet Martinez, jugadora de futbol a l'Espanyol i alumna de l'Institut Marina.


1. Quan vas començar a jugar?
    Fa cinc anys.
2. En quina posició jugues?
    De portera.
3. Quina és la teva referència a la porteria? I un jugador de camp?
    Iker Casillas i de jugador de camp Jordi Alba.
4. Vas començar a jugar en l'equip local?
    Si, a la Llagosta.
5. En quants equips has estat?
    En dos,a la Llagosta i a l'Espanyol.
6. Quant portes a l'Espanyol?
    Aquesta és la primera temporada
7. En quina categoria jugues?
    Aleví-Infantil, però a la pròxima temporada al Cadet-Juvenil.
8. Quant de temps dediques a la setmana a entrenar?
    Dos dies, una hora i mitja cada dia. 
9. Estar estudiant per l'ESO t'impedeix anar a entrenar?
    No, perquè a les tardes tinc més temps.
10. T'agrada entrenar o hi ha cops que se't fa avorrit?
     M'agrada, però alguna vegada es fa avorrit.
11. Com et vas assabentar que et volia l'Espanyol? Explica'ns què vas sentir.
     Em van avisar en el club i em vaig posar molt contenta.
12. T'agradaria seguir a l'Espanyol?
     Si, perquè m'ho passo molt bé allà.
13.Què penses en general del futbol femení?
     Que hauria de tindre els mateixos drets que els altres i que hauria d'estar més valorat.
14.Creus que hauria d'estar igual de valorat el futbol masculí i femení?
    Sí.

A l'entrevista que li hem fet a la Janet hem descobert que és una noia a qui li agrada molt el futbol i que el pot portar bé amb els estudis. És una noia que arribarà lluny al món del futbol.

Carmen Estevez i Guillem Edo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada