dijous, 23 de gener del 2014

Óscar Guzmán: "Totes les carreres demanen una mica d'esforç".

Hem decidit fer-li una entrevista al nostre professor de Socials, l'Óscar Guzmán, que ha arribat nou aquest curs i volem saber més coses sobre ell.


1 De petit volies ser professor?
Sí, sempre, de petit per a mi la figura del mestre de l'escola era com una persona que sabia molt, llavors jo valorava això, com que era una cosa bona, llavors... sí que volia ser professor.
2 Per què vas  escollir aquestes assignatures?
Perquè m'agradava molt la Història.
3Et va costar molt aquesta carrera ?
Una mica, totes les carreres demanen una mica d'esforç.
4 Com has arribat a l’institut Marina?
M'hi han enviat, això és una cosa que no es tria. (riu)
5A quants cursos fas classes ?
Faig classe als de 3r D que són molt bons, i a tots els 3r faig Ciutadania, als de 2n batxillerat, 1r, 2n i 3r d'Administració de grau superior i 2n d'Administració de grau mitjà.
6 És difícil donar tantes assignatures ?
Molt, faig certes assignatures diferents, no tenen res a veure, és molt complicat.
7 Quants temps portes a l’ins Marina?
Des d'aquest curs, és el primer curs que faig aquí.
8 T’agraden els alumnes de l' ins Marina? Per què?
Sí, sobretot els que em fan l'entrevista (riu), són gent bastant oberta.
9Si no haguessis escollit aquestes assignatures, quina hauries escollit?
Bueno, no ho sé, de fet jo la primera carrera que vaig fer va ser Història perquè m'agradava, i després Empresarials, si no hagués fet alguna cosa relacionada amb la Història, l'Economia... en realitat no sé què hagués fet.
10 T’agradaria anar a un altre Institut ?
Tots els instituts tenes coses bones, el que passa que ja que estic aquí, si em pogués quedar, millor.
11Què fas quan no véns a l’institut? 
Passo moltes hores al parc amb els meus fills, passejar, estar amb la família, anar en bici, anar a nedar... no tinc tant temps, però això és lo bàsic que faig.


Ha estat molt agradable fer-li l'entrevista a l'Óscar Guzmán, esperem que a vosaltres també us agradi, ens ha impressionat que faci tantes assignatures. Gràcies.

Miguel i Fatima.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada