divendres, 8 de novembre del 2013

''Estava treballant en una empresa, i al poc temps em van trucar d'ensenyament''


Avui farem una entrevista a la professora Estefania Abilla, enginyera de formació, que va començar a treballar en una empresa i va acabar de professora d'ensenyament. L'hem volgut entrevistar perquè és molt agradable i respectuosa amb els seus alumnes. 

Bon dia Estefania, avui et farem una entrevista per a la revista AniraM
R: Hola, bon dia
P: Quants anys portes en aquest institut, i per què de professora?
R: En aquest institut em sembla que porto... espera que penso... Aquest és el tercer any.
P: T’agrada el treball que fas?
R: Sí m’agrada molt, hi ha dies bons, dies no tan bons, però en general m’agrada la feina que faig, sí.
P: T’agrada ser tutora aquest any de tercer d’ESO?
R: Sí m’agrada molt la tutoria, és una cosa que m’agrada, perquè tens més contacte amb els alumnes.
P: Explica com vas arribar a ser professora.
R: Doncs vaig arribar a ser professora [s'ho pensa una mica] sempre, de petita sempre havia pensat que ser professora seria una opció per... treballar i... mira no sé... també suposo ha estat influenciat aquesta decisió perquè els meus pares també són professors, i sempre m’ha agradat la... l'ensenyança.
P: Des de quants anys vas decidir ser professora, o una altra cosa?
R: Doncs vaig acabar la carrera d’Enginyeria i... vaig començar a treballar a una empresa i al poc temps em van trucar d'ensenyament i... vaig decidir provar a veure que... com anava i... em va agradar i em vaig quedar. I això ja fa 8 anys o 9.
P: Alguna vegada t’has enfadat amb algun nen o nena d’aquest institut, per què?
R: Bueno m’he enfadat, en general sí, a vegades m’enfado perquè no fan cas, perquè a vegades em contesten malament, però... Són vegades puntuals i després ja... (Hi ha alguna que destaqui?) "puuf" que recordi... No, ara no sabria dir-te (riu) després sempre ho parlem, i... i es soluciona, o sigui que són moments puntuals.
P: Quants fulls d’incidència has arribat a posar en un dia? I en una setmana?
R: En un dia... doncs alomillor en un dia he posat 2 o 3 i en una setmana... no gaires, potser un dia vaig tenir un problema així i vaig posar 2 o 3 i després ja no he tornat a posar, no ho sé, en una setmana 2, 3, 4... Hi ha vegades que en una setmana no en poso cap.
P:Explica’ns el millor dia de la teva vida a l’INS
R:El millor dia de la meva vida a l'institut (riu) "ostres" no sabria què dir, el millor dia? Bueno és que hi ha molts, molts dies que m'ho passo molt bé, sobretot quan els alumnes veig que els agrada el que els ensenyo, doncs m'omple de satisfacció, però hi ha molts dies que són bons
P:I el pitjor dia que has passat?
R:El pitjor dia que he passat?... Doncs alomillor... no sabria dir-te tampoc un dia en concret, a vegades ho passo malament quan em costa fer la classe, no em fan cas, i criden molt i xerren... ho passes, a veure ho passes malament però tampoc és allò...
P:Això ha sigut tot, gràcies per donar-nos aquests minuts per conèixer-te millor.
R:Moltes gràcies a vosaltres.



Aixó ha sigut tot, per la nostra part, esperem que us agradi l'entrevista, ja que aquesta professora sempre està amb una rialla, gràcies per tot.                    

Taller de revista.                                      Óscar Palazón David Bernal

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada