dimarts, 8 de gener del 2013

Per començar l'any amb bon humor...



Un boig és a la vora d'un precipici, fent gestos i assenyalant nerviosament cap a baix. Un conductor
que passa per allí el veu i atura el cotxe.
- Què passa? - pregunta el conductor -.
- Com ha quedat el 127! Com ha quedat el 127! - es dol, sense deixar de mirar cap a l'abisme -.
- Oh! Quin greu! - diu l'home - On és? No el veig...
- Allí - respon el boig, assenyalant amb el dit -. Quina nata, el 127!
- Doncs no el veig - comenta l'altre, apropant-se a la vora -.
En aquest moment, el boig l'empeny, s'ho mira bé i pocs segons després crida:
- Com ha quedat el 128! quina castanya el 128!

.......................................................................................................


- Doctor canviï'm d'habitació, si us plau, el meu veí em fa por. Em matarà.
- Però si es pensa que és un gatet blanc.
- Per això em fa por. No veu que jo sóc una rateta?



.....................................................................................................



Arriba el marit a casa, a les dotze de la nit, totalment embriac. Va fent esses i amb prou feines s'aguanta dret. El rep la seva dona a punt de posar-se histèrica i li recrimina:
- Pep, tu a mi m'enterreràs!
- Sí, home, estic jo ara per posar-me a fer forats.
...................................................................................................


Dos bojos discutien per l'hora:
-És migdia!
- No, és mitjanit!
- És migdia!
- No, és mitjanit!                                                         
- És migdia!
- No, és mitjanit!                                                                
- És migdia!
- No, és mitjanit!
- És migdia!
- No, és mitjanit!
Ho pregunten al director del manicomi i els respon...
- No ho sé, no tinc calendari.
...........................................................................................................

El cambrer a un client assidu:
- Bon dia, què prendrà?
- Posi'm dues ampolles de vi.
- Són per a vostè?
- Sí, necessito beure ara mateix per oblidar.
- Doncs si beu per oblidar, haurà de pagar-me abans de començar.


....................................................................................................


Selecció feta per Javier Fernández i Víctor Clemente


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada