dimarts, 8 de novembre del 2011

“Ha sigut fàcil fer amics nous d’altres escoles” 

El Felipe , la Laura , el Marc i la Patricia .


Com cada any arriben alumnes nous a l’Institut. I nosaltres hem decidit fer-los una entrevista per saber la seva opinió sobre el centre d’Educació Secundària INS  MARINA. Aquests  alumnes són: Patrícia Vicente, Marc Garcia, Laura Nogueira i Felipe Carrasco.        
     
1. Quina primera impressió heu tingut de l’institut?
P: Que és més gran que el col·legi on estava.
F: He tingut la impressió de que és molt gran i hi ha molta gent d’altres edats.
L: No discrepo del que ha dit el meu company
M: Jo he tingut la impressió de que és molt gran i té moltes aules, però jo sóc repetidor i ja em conec bé l’institut.
2. Què us semblen les instal·lacions d’aquest centre?
M: Que són molt bones i tenen moltes coses, però crec que es podria millorar.
P: Doncs a mi em semblen bones les instal·lacions, però no m’agraden les finestres.
F: Que estan bé
L: Estan bé, però hi ha coses que serien millorables.

3. Els mestres d’aquest curs són agradables?
M: No, jo prefereixo els de l’any passat, hi ha canvis que no m’agraden.
P: Sí, són agradables.
F: Hi ha alguns que sí, però d’altres que no m’agraden
L: Per a mi quasi tots són agradables i bons mestres.

4. És difícil fer amics nous d’altres escoles?
M: No. Ha sigut fàcil.
P: M’ha resultat fàcil perquè quasi tots ens coneixíem.
F: Que va, és molt fàcil perquè ens coneixíem d’abans o bé perquè quedàvem per a anar a fer una volta o bé en les activitats extraescolars
L: A mi no m’ha resultat difícil, ja que els meus amics de l’any passat em presentaven amics nous de les seves classes.

5. Aquest nou curs ha començat amb conflictes o sou responsables i treballadors?
M: Ha començat amb una mica de conflictes per part meva, m’has posat un full d’incidències. I a vegades faig comentaris a classe que no caldria fer-los.
P: No, jo sóc responsable i treballadora.
F: Home, molt tranquils no som, però tampoc n’hi ha per tant.
L: Hi ha persones que són responsables i treballadores, sobretot les meves companyes i els que no es porten bé són els nois, encara que hi ha excepcions per les dues parts.

6. Aquesta és una pregunta centrada només en el Marc: què sents sent repetidor?
M: Sento el mateix, és com tornar a començar de zero. Si hagués sigut una mica més aplicat podria haver passat a 2n.

7.Qué us sembla la cantina a l’hora punta?
M: Està molt bé, però a l’hora punta hi ha molta gent.
P: Estic d’acord amb el meu company Marc. Hi ha molta gent a la cantina i a vegades agobia.
F: No he anat moltes vegades però les que he anat no m’han agradat gaire. Feia molta calor i era agobiant.
L: Jo hi vaig poques vegades perquè sempre em compren les coses la Miriam i l’Alina(entrevistadores).

 8. Penseu que resultarà difícil primer d’ESO?
M: No, si m’aplico bé passaré a 2n.
P: Jo crec que si estàs atent a classe i estudies a casa superaràs 1r d’ESO.
F: Normal, com primària, espero.
L: Jo espero continuar com l’any passat perquè si no anem malament i significa que
 l’ESO em resultarà difícil.

9. És molt diferent l’institut de com el vau imaginar?
M: No.
P: No, perquè la meva germana m’ho va explicar tot.
F: No perquè vam tenir una xerrada amb la directora i el vam venir a visitar abans de començar.
L: No, jo ja l’havia vist.

10. Us agrada algun noi o noia de la vostra classe?
M: Bé sí, una mica una noia.
P: No, encara no.
F: Bé, deixem-ho en que m’agrada algú.
L: No, encara no. Ens hem de conèixer millor i després ja veurem

Els nens de primer d’ESO que tenen 12 anys   ja saben situar-se a l’institut. Ara afronten tot un curs per davant ple d’obstacles que hauran de superar. Esperem que els vagi molt bé. Ha estat un plaer poder conversar amb ells i passar una bona estona.

Aida, Alina i Míriam

2 comentaris:

  1. ami tambe em va costar el canvi, pero ja me acostubrat, ara vaig amb els meus amics, l'entrevista es bona pero si m'ho fan a mi seria mes breu.

    ResponElimina